Crni_Vrh

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Crni_Vrh

  1. Kad su oni ulazili u Zagreb glavnina zgadije je vec zdimila prema austrijskoj granici izuzev nekih koji su se preoblacili u civilna odijela, sakrivali u sjemenistu, u samostanu kod casnih sestara i na pomenutom "Rebru". Steta je jedino sto 6ta nije produzila u Sloveniju jer da jeste danas na Blajburgu niko ne bi imao da zavija i tuli.
  2. Dasane, 6.ta jeste usla u Zagreb istog dana kad i Peko i njegovi, ali su nakon samo 7 dana na intervenciju Bakarica povuceni u Karlovac. Razlozi: pravili su preveliku buku nocu u maksimirskoj sumi, nisu koristili lift za evakuaciju luburicevaca i pripadnika "poglavnikovog tjelesnog sdruga" sa "Rebra" i bavljenje lovom po Zagrebackoj Gori
  3. Ajde jado sto ne znas citati cirilicu to je i razumljivo, sto ne znas njemacki i to razumijem, pa onda neka ti fino na hrvatski i na latinici neko pojasni sta pise na njemackom oglasu, ko je i zasto streljan. Da imas imalo pojma o desavanjima na prostoru Jugoslavije u toku drugog sv. rata ne bi napisao jos jednu nebulozu. Obje potjernice su AUTENTICNE i ona Titova i ona Drazina, a to sto tebi i tvojima isprani mozgovi ne dopustaju da prihvate istorijsku istinu je samo prilog mozaiku psihopatologiji hrvatskog nacionalnog bica. Vidim proveo si pozamasan dio vremena guglajuci okolo ne bi li nasao autenticne izvore poput wikipedije : kako bi potvrdio svoje povijesne istine. Samo trebao bi te neko nauciti da stvari nisu crno bijele jer vas tako kljukaju u skolama i crkvama vasim. Uzmi knjigu o cetnicima koju je napisao tvoj Jozo Tomasevich, ugledni profesor neopterecen kompleksima hrvatskog malogradjanskog sljama, pa ces malo bolje razumjeti o cetnickoj saradnji sa okupatorom, ali i o cetnickoj borbi protiv istoga.
  4. Mesicu zena Srpkinja? Jeste li bas sigurni? Da nije mozda Ukrajinka iz poznate ukrajinske zajednice koja jos od davnina obitava na prostoru "Banovine", bas kako je poznati antifasist koji pjeva "Juru i Bobana" izjavljivao ranije? Valjda zna Mesic sta mu je zena po nacionalnosti osim ako ga nije gadno slagala.
  5. Dakle , kakve sve "politicko-povijesne uratke" necu procitati od strane potomaka Tuge i Buge!!! Te svoje CINJENICE koje vas uce u skoli mozes slobodno okaciti "velecasnom" Sucu o rincicu ili ovom zadarskom kromanjoncu oko zadrigle sije. Ajde, briljantni produktu novohrvatskog "obrazovnog sustava" navedi nam poznate cetnicke logore, te nam pride objasni kako su se to to fasisti borili protiv sila osovine tj. samih sebe. Pored toga pojasni nam logicki nesklad po kojoj Nijemci streljaju svoje saveznike cetnike, a glavu njihovog vodje Mihajlovica ucjenjuju na pozamasnu sumu zlatnih reichsmaraka kao sto se vidi iz prilozenog: O odnosu saveznika i cetnika neka ti neko, pa makar i neko poput RR ko o povijesnim cinjenicama nema pojma objasni nesto o selu Pranjani, operaciji Halyard, americkom odlikovanju Mihajlovica...
  6. Potrazi ovu knjigu i provjeri spisak poginulih na kraju iste: Miloš Puzić: Ratna hronika ranije općine Ličko Petrovo Selo, Da se ne ponovi, OO SUBNOR, Titova Korenica, 1985
  7. Da Hrvatina...kojem je pravo prezime Kuga, bas onakvo kakvo nose njegovi rodjaci Srbi iz Lickog Petrovog Sela. Sta uostalom ocekivati od pohrvacenog kopileta...
  8. Jethro: Moj sitni lazljivi demagoze, evo ti surove istine iz pera jos jednog "fakultetski obrazovanog" Hrvata:
  9. Umjesto histeričnog pucanja od smijeha bolje provjeri šta ljudi pišu i da li u njihovim pisanjima ima bar zrnce istine. (Novak, Bogdan C. - Trieste, 1941-1954: The Ethnic, Political, and Ideological Struggle, p.88; University of Chicago Press 1970, pored Vojnoistorijski institut - Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda, Tom V/39, str.121 i 490 Tone Ferenc- Okupacijski sistemi na Slovenskem: 1941-1945 ) Predsjednik slovenskog Državnog savjeta Blaž Kavčič: Njemačko mentorstvo ustašama južno od Karlovca? : Opet elementarno neznanje. Njemačkog vojnika nema na području Korduna i Like sve do jeseni 1943. iz prostog razloga jer je to talijanska okupaciona zona i demarkaciona linija ide od Samobora, pored Gline, zapadnim dijelom Banije, pored Bosanskog Novog, Sanskog Mosta, Mrkonjić Grada i Donjeg Vakufa, i preko Bitovnje i Treskavice izbija kod Rudog na Drinu. Kad dobiješ popis jedinica na određeni datum onda tražiš teritorijalnu pripadnost. Kad dobiješ i to onda opet isto pitanje, ali za razliku od ničim potkrijepljene ti izmišljotine o 35 000 ustaša postoje tačni popisi za svaku pojedinu ustašku formaciju .Ovih 38 pripremnih bojni je formirano u periodu od novembra 1941.g. do sredine 1942.g: 1.Ustaška pripremna bojna "Sana and Luka" 2. "Bilogora" 3. "Bilogora" 4. "Posavlje" 5. "Pokuplje" 6. "Lika and Gacka" 7. "Livac and Zapolje" 8. "Pokuplje" 9. "Bribir and Sidraga" 10. "Hum" 11. "Livac and Zapolje" 12. "Modruš" 13. "Cetina" 14. "Baranja" 15. "Gora" 16. "Vrhbosna" 17. "Vinodol and Podgorje" 18. "Lašva and Glaž" 19. "Usora and Soli" 20. "Zagorje" 21. "Vuka" 22. "Prigorje" 23. "Zagreb" 24. "Bilo Gora" 25. "Pliva and Rama" 26. "Baranja" 27. "Vrhbosna" 28. "Vuka" 29. "Zagreb" 30. "Vuka" 31. "Zagreb" 32. "Krbava and Psat" 33. "Prigorje" 34. "Cetina" 35. "Pokuplje" 36. "Dubrava" 37. "Cetina" 38. "5 Prosinac 1918" (Colić Mladen - Takozvana Nezavisna Država Hrvatska, st.146-159) Prema naredbi glavnog ustaškog stana od 16.decembra 1942.g od njih je nastalo 39 gorenavedenih “djelatnih” bojni koje su uz isti broj “posadnih bojni”, oružničke formacije, Luburićevce, legionare, tzv. “divlje ustaše”i neborbene formacije daleko premašivale brojku od 35000 ustaša. Za mutave, tupave, zlonamjerne ignorante i revizioniste kojima smrdi literatura poput gore navedene Colićeve knjige i radova Vojnoistorijskog instituta postoje i novi radovi iz pera hrvatskih autora, pa neka izvole usporediti i jedne i druge izvore: (Jug, Damir:Oružane snage NDH: Sveukupni ustroj, Zagreb 2004)“ (M.K. Begić:HOS: 1941.-1945, Split, 1998, st.18-22) Tuđmanovu NDH ste dragovoljno odabrali na referendumu 1991.g za koji, kao što smo vidjeli, jednom tvrdiš da nije bio referendum za otcjepljenje već se „glasalo za konfederalno preuređenje jugoslavenske državne zajednice”, a drugi put potvrđuješ da je upravo bio to što jeste: Da, baš kao i oni izginuli u Musolinijevoj fašističkoj vojsci...Samo u tvojoj glavi broj poginulih određuje koliki je i kakav borbeni moral, ali nažalost nisu sve pogibije herojske već se naprotiv u svim ratovima ponajviše gine zbog gluposti, neznanja, panike i kukavičluka. O borbenom moralu i uspomeni koju su mobilisani partizani iz Istre ostavili u ustaničkoj Lici dovoljno je napisao RR i dodavanje mučnih detalja bi bilo suvišno.
  10. Ovoj savršeno čistoj, suštinskoj istini se nema šta dodati osim da su i po priznanju dežurnog demagoga Istrani u svojim rukama nakon povlačenja JNA imali kompletno naoružanje TO sa kojim su se, ako je trebalo, mogli suprotstaviti svakom pokušaju krivoustog "povjesničara" da ih se gurne u rat sa krajišlim Srbima. Ne da to nisu učinili nego su se (izuzev časne manjine) aktivno uključili u Šuškovu "antifašističku" vojsku sve do kraja rata. Razumljivo je što su silom prilika morali biti Musolinijevi vojnici, razumljivo je i njihovo odsustvo borbenog morala kao mobilisanih partizana u surovim uslovima Like, ali u posljednjem ratu su imali izbor da ostanu van svega. Oni to nisu učinili već su, naprotiv, prema svojim mogućnostima uzeli učešće u preokučkom primitivnom balkanskom klanju koje im se deklarativno tako gadi. Svako na internetu ima pravo da piše šta god želi, da bude šta hoće, pa tako na žalost i na ovom krajiškom sajtu gdje više nema podforuma o Kordunu, Baniji, Lici i Dalmaciji, ali ima o Istri, potemkinovom selu "ljudi dobre volje" koji su nas Krajišnike, naročito Ličane, tako puno zadužili svojim dobrim djelima.
  11. Lako je utvrditi da priznaješ jedino kada te u "greškama" uhvate ostali učesnici foruma, pa i tada nalaziš infantilne izgovore za te "greške". To što ovdje pišeš je toliko puno demagogije, pogrešnih podataka i proizvoljnih interpretacija bez ijednog dokaza za izneseno da je postalo bespredmetno dokazivati suprotno i ukoliko ikoga više bilo što zanima neka provjeri literaturu i izvore navedene u gornjim postovima, pa neka svako po svojoj volji donese svoj sud. Da, "poglavito" nema u Gospiću, Brinju, Otočcu, Cazinu, Bihaću........ : I onda Hrvat priča o revidiranju i prekrajanju istorijskih činjenica i manipulacijama brojkama. ;]\/ : Na sreću za svaku pojedinu ustašku formaciju postoje kompletni podaci i najprostijom matematičkom operacijom zbrajanja pripadnika svih posadnih i djealtnih bojni,legionara i ostalih ustaških jedinica lako je ustanoviti kakvu nam laž o 35000 ustaša pokušavaš podvaliti. (Vojnoistorijski institut - Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda. Tom IV, V, XI)
  12. Opet isto.Kad god se lika uhvati sa rukom u medu i kad nema pravi odgovor on demagoški priča samo njemu znane "povijesne istine" napoleonski umišljeno tvrdeći kako on jedini ima pravo na istorijsku istinu bez dokaza. Elem... Objasni nam ekspertu za Istru kako ista 1944.g. može biti pod Kraljevinom Italijom ako je taj teritorij u sastavu Musolinijeve Socijalne Republike , a u stvari pod potpunom njemačkom vojnom kontrolom. Da se vratimo suštini manje važnog pitanja: Da li je u 2. sv ratu postojala oružana formacija pod nazivom 1. Hrvatska-istarska domobranska pukovnija, gdje je osnovana i gdje je djelovala? Uputio sam na literaturu, pa neka svako donosi sud po svojoj volji ( Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda, Tom V/39.) I koliko ono malo ustaša bješe u 2.sv ratu?
  13. 1. Hrvatska-istarska domobranska pukovnija Septembar 1944.g. 3 mrtva i 3 ranjena u borbama tokom septembra Jan. 45.g. dijelovi pukovnije pod taktičkom komandom HSSPF Adriatische Küstenland Feb 45.g. pukovnija prebačena iz Pazina na Sušak 7 Mar 45.g. 100 vojnika i 4 "časnika" prebjeglo u partizane Mar 45.g. u sastavu 23. stajaćeg djelatnog sdruga (Vojnoistorijski institut - Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda, Tom V/39, str.121 i 490 Tone Ferenc- Okupacijski sistemi na Slovenskem: 1941-1945)
  14. Šta očekivati od lika koji nam postira ovakve povijesne istine: (Italijanski bataljon Pino Budicin je formiran u martu 1944. godine) Gore navedeni spisak ustaških divizija iz aprila 1945 je posljednji službeni dokument koji donosi nazive I raspored ustaških snaga. Kojim su teritorijem tada vladali je potpuno irelevantno jer ta vojska je postojala i onda kada pod svojom kontrolom nije imala niti pedalj Hrvatske. Uostalom, da nije bilo tako ne bi bilo ni priče o Beleiburgu. Priučeni nevješti manipulatori koji žele da umanjenjem broja hrvatskih fašista provuku tezu o nekom snažnom hrvatskom antifašističkom pokretu se hvataju priče o manje od 40 000 ustaša bazirane na planu Nijemaca koji su još prije stvaranja NDH odredili veličinu ustaške vojske. Međutim, onog trenutka kada su planule prve srpske ustaničke puške i kada su zbog toga Nijemcima ugrožene važne komunikacije ne samo da se od prvobitnog plana odustalo nego su dopustili Paveliću da angažuje daleko veće snage (H. Matković: Povijest NDH, str. 43) Popis ustaških bojni od početka 1942 do reorganizacije NDH vojske 1944.g.: 1.lička bojna(31.bojna) 2.lička bojna (32.bojna) 3.lička bojna (33. Bojna) 1.ustaška bojna “Crna legija” 2-39 bojna (Vojnoistorijski institut - Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda. Tom IV/2-4, TomV/3- Uz 39 “djelatnih” bojni u ovim mjestima postoje i posadne bojne (mjesni garnizoni) kao ispomoć aktivnim bojnama: Belišće Bos. Šamac Brinje Derventa Djakovo Djurdjevac (Ðurđevac) Drežnik Glina Goranska Hadžići Hutovo Jastrebarsko (Jaska) Karlovac Kloštar Koprivnica Kotor Varoš Lečevica Lovinac Makarska Moslavačka Novigrad Podravski Novska Ogulin Otočac Ozalj Petrinja Rečica Sana Sarajevo Senj Slavonski Brod Slunj Sušak Udbina Vinkovci Vrbovsko Zagreb Županja Vrgorac (Vojnoistorijski institut - Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda. Tom XI/4) Pored toga ovome treba pridodati: Poglavnikov tjelesni sdrug, Ustaško-domobranska pukovnija Poglavnika dra Ante Pavelića UNSov 1.obrambeni sdrug 2.obrambeni sdrug 1. Domobranska Dobrovoljačka Pukovnija (sve pod komandom Maksa Luburića) 8 oružničkih pukovnija, te Lička oružnička udarna bojna 1. ustaška novačka bojna 2. ustaška novačka bojna 1. ustaška doknadna bojna 1. ustaška doknadna obkoparska bojna 1. željeznička ustaška bojna 2. željeznička ustaška bojna 3. željeznička ustaška bojna 1.obkoparska (inž.) ustaška bojna 2.obkoparska (inž.) ustaška bojna (Lazić, Dušan-Organizacija policijsko-obaveštajne službe ‘Nezavisne Države Hrvatske’ Colić Mladen - Takozvana Nezavisna Država Hrvatska 1941 Beograd 1973); Vojnoistorijski institut - Zbornik dokumenata i podataka o narodnooslobodilačkom ratu jugoslovenskih naroda, Tom II/12, Tom IV/5, Tom V/2-6) Ustaški dragovoljci pod njemačkom komandom: 369. pukovnija (5000 ustaša) Hrvatska Zrakoplovna Legija 17. Zrakoplovna Satnija Hrvatska PZ Legija (3350 ustaša) Hrvatski Pomorski Sklop - Crno More (Jul. 1941 343 ustaše, Mart 1943-1000 ustaša) 369. Vražja divizija (12000 ustaša) (Mikulan/Pogačić - Hrvatske Oružane Snage 1941-45 M.Pojić: Hrvatska pukovnija 369. na istočnom bojištu 1941-1943) One ustaše što su ih Rusi pobrisali zajedno sa Talijanima neću ni spominjati. Sve skupa manje od 40 000 ustaša? Pa, samo je u sastavu Ličkog ustaškog sdruga bilo skoro 8000 ustaša. Tu vašu ustašku promidžbenu literaturu i slična novokomponovana smeća iz argentinsko-norvalsko zagrebačkih jazbina ostavljam studentima Hrvatskih studija i sjemeništarcima, baš kao i novootkriveni svehrvatski antifašizam Mesićevskog tipa. Ja ću se i dalje držati srbokomunističkih radova beogradskog Vojnoistorijskog instituta i nekih starijih autora poput Colića I Krizmana. Uostalom, kako se u tu priču o manje od 40 000 ustaša uklapa procjena Vladimira Žerjavića o 122 000 poginulih u ustaškim i domobranskim jedinicama, te 14 000 poginulih legionara.
  15. Bepo: A, ovo je vjerojatno srpski revizionizam: Stanje na dan 20.04. 1945 I. ustaški sbor : 1. tjelesna divizija 1. ustaška udarna divizija 5. ustaška udarna divizija Brzi zdrug Ustaška vojnice II. ustaški sbor 2. ustaška divizija 12. ustaška divizija 14. ustaška divizija 17. ustaška divizija 18. ustaška udarna divizija III. ustaški sbor 3. ustaška divizija 7. ustaška gorska divizija 8. ustaška divizija 9. ustaška gorska divizija IV. ustaški sbor 4. ustaška divizija 6. ustaška divizija 15. ustaška divizija V. ustaški sbor 10. ustaška divizija 11. ustaška divizija 13. ustaška divizija 16. ustaška nastavno-doknadna divizija Poglavnikov tjelesni Sdrug I. Zeljeznička ustaška bojna II. Zeljeznička ustaška bojna III. Zeljeznička ustaška bojna... Svako ko se iole razumije u vojnu terminologiju zna da je jedna divizija obično sastavljena od 3 brigade i brojčano stanje varira od 3000 ljudi pa naviše, te me baš zanima rezultat ove male matematičke zagonetke: 20 ustaških divizija puta 3000 ustaša = ?? Ah, da... još kad se ubroje u tu brojku posadne bojne, tzv. divlje ustaše, "oružnici" ili žandari, (prema H. Matkoviću postojalo je između 600 i 700 "oružničkih postaja", H. Matković: Povijest NDH, str.45), UNS (Ustaška nadzorna služba čijim je Ustaškim nadzornim zdrugovima koji su bili raspoređeni po konc-logorima komandovao Maks Luburić), pa zrakoplovstvo i mornarica svakom je jasno koliko je malo bilo ustaša. One dragovoljce iz 369. pukovnije što su otišli na Ruse ne vredi ni spominjati. Samo ova dva citata su dovoljna da se vidi minornost hrvatske posvećenosti njemačkom gazdi : (M.Pojić: “Hrvatska pukovnija 369. na istočnom bojištu 1941-1943)Inače, ne znam gdje bih uključio ove istarske antifašiste: 1. Hrvatska-istarska domobranska pukovnija (osnovana Jula 1944.g. u Pazinu.) Nakon što je 100 njenih pripadnika pobjeglo u partizane marta 1945 , preostale 2. bojne su prebačene u sastav ustaškog 23. stajaćeg djelatnog sdruga.
  16. Već je odavno sve moguće, od Pupovčevog
  17. Regional express... Glas Istre
  18. ;D Pokušaću ugledajući se na tebe biti zanimljiv, inspirativan, duhovit i nadasve kulturan, da ne kažem uljuđen: Bepo: To da ti napraviš, to je nešto novo. Novo je za tebe koji patiš od površnog čitanja tuđih postova jer da nije tako onda bi se prisjetio i ovih mojih citata:
  19. Na ovom se mjestu samo ti cerekaš bez razloga. Kada bih bio jedan od "turbo-Srba" kakvih ima i na ovom sajtu primjetio bih da je i to samo jedan od dokaza kako su Hrvati od Srba preuzli i štokavsko narječje i službeni jezik i pravopis, ali pošto nisam onda je dovoljan zaključak koji se svima osim tebi nameće da, eto, i tvoji dragovoljci koriste samo jedan od navedenih, posve legitimnih oblika pisanja i izgovora prezimena gore spomenutog političkog analitičara iz Zagreba.